OFI 6a
https://padlet.com/deszak71/farsangi-kih-v-sok-edrwuqjrorekrhq1
Félévértékelő osztályfőnöki óra
1. Visszatekintő.... - személyes
- Fejezd be a következő nyitott mondatokat! (Külön lapon)
- Páros traccsogó
2. Én - Fa ...
- Mutassátok be az Én-Fátokat a szomszédotoknak
- Milyennek találtad ezt a feladatot?
- Mi volt benne nehéz számodra?
- Milyennek találtad a társad rajzát és válaszait?
3. Építős játék - reflexiók
- Meséljetek az építős játékról!
- Ki volt az, aki annyit vállalt, mint amennyit meg tudott építeni?
- Mi lehetett ennek az oka?
- Miért fontos, hogy jól ismerjük önmagunkat és a képességeinket?
- Miben tud ez minket segíteni?
- Közös építés megbízásokkal - 4 fő
- Közös néma PUZZLE - 4 fő
- Feladat: Mesebeli 3-asok gyűjtése az 1. félévből! (Lap másik oldala)
4. Visszatekintő ... - osztály
- Milyen események és milyen szavak jutnak eszetekbe ezekről a képekről?
- Beszámoló a tegnapi titkos küldetésről!
02. 03.
1. Akira története
2. Saját feladatvállalás, erősségek a közös csoportmunka érdekében - visszatekintés péntekre
3. Mik azok az erőforrások?
https://learningapps.org/display?v=p7k5odog325
4. Kihívásfeladat a csoportoknak: saját erőforrások keresése a teremben
4. Tudásháló, képesséháló létrehozása.
- Mit tud az én erősségem a közösséghez hozzáadni?
5. Közös kép kékészítése az erőforrásaokat szimbolizáló színekkel
......................................................................................................................................................
2025-ös első osztályfőnöki óra
1. Vallj színt!
2. Közös színezés - 2025 - Vélemények
Új kihívás: közös színezés: 6. A felirat
3. Az utolsó osztályprogramról a vélemények meghallgatása: (élménypedagógiai foglalkozás / könyvtár)
- Beiratkozási lapok haza küldése a szülőknek
- Tanulságok megfogalmazása
4. Építős feladat - új párokkal
5. Tanulságok megfogalmazása
- Építők csukott szemmel:
- Segítők nyitott szemmel:
6. Új próbakör
- a párok stratégiai megbeszélése
7. Gondolkodtatós
- Mikor kerültök olyan helyzetbe, amikor egymást segíteni kell?
- Hogyan tudjuk a másikat a legjobban segíteni?
- Mi az, amit nem javasolt csinálni?
- Mi az, ami TILOS!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése