OFI 6a

https://padlet.com/deszak71/farsangi-kih-v-sok-edrwuqjrorekrhq1


Félévértékelő osztályfőnöki óra


1. Visszatekintő.... - személyes

- Fejezd be a következő nyitott mondatokat! (Külön lapon)

- Páros traccsogó

2.   Én - Fa ... 

  • Mutassátok be az Én-Fátokat a szomszédotoknak
  • Milyennek találtad ezt a feladatot?
  • Mi volt benne nehéz számodra?
  • Milyennek találtad a társad rajzát és válaszait?

3. Építős játék - reflexiók

  • Meséljetek az építős játékról!
  • Ki volt az, aki annyit vállalt, mint amennyit meg tudott építeni?
  • Mi lehetett ennek az oka?
  • Miért fontos, hogy jól ismerjük önmagunkat és a képességeinket?
  • Miben tud ez minket segíteni?
KIHÍVÁSFELADATokON: 

  • Közös építés megbízásokkal - 4 fő
- Szerepkártyák húzása
  • Közös néma PUZZLE - 4 fő

  • Feladat: Mesebeli 3-asok gyűjtése az 1. félévből! (Lap másik oldala)

4. Visszatekintő ... - osztály

- Milyen események és milyen szavak jutnak eszetekbe ezekről a képekről?





- Beszámoló a tegnapi titkos küldetésről! 

02. 03.

1. Akira története

2. Saját feladatvállalás, erősségek a közös csoportmunka érdekében - visszatekintés péntekre

3. Mik azok az erőforrások?

https://learningapps.org/display?v=p7k5odog325

4. Kihívásfeladat a csoportoknak: saját erőforrások keresése a teremben

4. Tudásháló, képesséháló létrehozása. 

- Mit tud az én erősségem a közösséghez hozzáadni?

5. Közös kép kékészítése az erőforrásaokat szimbolizáló színekkel



......................................................................................................................................................










 2025-ös első osztályfőnöki óra

1. Vallj színt!

https://wordwall.net/hu/resource/28986333/oszt%c3%a1lyf%c5%91n%c3%b6ki/k%c3%a9rd%c3%a9s-v%c3%a1lasz-of%c5%91i

2. Közös színezés - 2025 - Vélemények

Új kihívás: közös színezés: 6. A felirat

3. Az utolsó osztályprogramról a vélemények meghallgatása: (élménypedagógiai foglalkozás / könyvtár)

- Beiratkozási lapok haza küldése a szülőknek

- Tanulságok megfogalmazása

4. Építős feladat - új párokkal

5. Tanulságok megfogalmazása

- Építők csukott szemmel:

- Segítők nyitott szemmel:

6. Új próbakör

- a párok stratégiai megbeszélése 

7. Gondolkodtatós

- Mikor kerültök olyan helyzetbe, amikor egymást segíteni kell?

- Hogyan tudjuk a másikat a legjobban segíteni?

- Mi az, amit nem javasolt csinálni?

- Mi az, ami TILOS!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Névmások - összefoglaló feladatok

Toldi: Előhang